Politica de retur a Societatii Destres Company SRL

 

Societatea Destres Company SRL a adoptat urmatoarele reguli de retur pe care doreste sa le aduca la cunostinta consumatorului, ele fiind in acord cu legislatia in vigoare la data redactarii acestora, putand suferii modificari ulterioare in functie de schimbarile/modificarile legislative si de politica firmei noastre. Societatea noastra actualizeaza aceste politici mentionand pe site data la care s-a realizat ultima actualizare, motiv pentru care va recomndam sa analizati aceste aspecte la fiecare interactiune pe site-ul nostru.

Societatea Destres Company SRL detine doar un magazin online iar dreptul de retur în cadrul vânzărilor online este reglementat prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cazul contractelor încheiate cu profesioniştii. În cuprinsul acestei ordonanțe de urgență, dreptul de retur este denumit „drept de retragere”, întrucât, din punct de vedere legal, se consideră că consumatorul se retrage din contractul la distanță încheiat cu profesionistul.

In ceea ce priveste bunurile achizitionate de pe site-ul nostru va informam ca returul acestora se poate realiza in termen de 14 zile, incepand cu ziua "la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor" . Astfel cum prevede art 24 din OG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cazul contractelor încheiate cu profesioniştii. : toate termenele se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice. Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, societatea noastra prelungește termenul în mod corespunzător pana in prima zi lucratoare.

Pentru realizarea returului bunurilor achizitionate aveti posibilitatea de a completa formularul de retur aici sau trimitandu-ne un mail la adresa support@destreshop.com in cuprinsul caruia sa ne informati cu privire la decizia de renuntare la comanda si sa ne furnizati urmatoarele informatii: numele dvoastra, bunul pe care doriti sa-l returnati , data de comanada si data primirii bunului, contul bancar in care doriti restituirea sumei daca plata s-a realizat ramburs la curier.

Pentru a va respecta termenul-limită  de 14 zile de retur este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retur înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va invederam ca nu este obligatoriu sa va precizati motivele de retur, insa mentionam ca daca alegeti sa faceti acest lucru, motivele expuse de dvoastra ne ajuta pe noi sa imbunatatim calitatea bunurilor si serviciilor furnizate.

Consecințele comunicarii de catre dvoastra si a receptionarii de catre noi a formularului de retur sau a declaratiei dvoastra de retur transmisa pe mail:

Veti primi din partea noastra printr-un mail confirmarea receptionarii formularului dvostra de retur sau al mailului cu declaratia de retur iar noi vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsul sau produsele. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de  plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare sau cand plata s-a facut ramburs la curier. In aceaste situatie va trebui sa indicati in formularul de retur sau in mailul cu declaratia de retur contul bancar unde doriti sa va fie restituite sumele; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări .

Societatea noastra isi rezerva dreptul de a amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Expediati produsele de retur la adresa de mai jos, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Adresa noastra pentru returul bunurilor este:

Societatea Destres Company SRL 

sediul : Loc. Ovidiu, Oras Ovidiu, str. Caminului, nr.63, cam 1, jud Constanta

In cazul in care decideti sa returnati bunul/bunurile achizitionate de pe site-ul nostru va informam ca va trebui să suportați costul direct al returnării bunurilor.

Conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca bunurile returnate:

- Orice bun achizitionat pentru a fi eligibil returului trebuie sa fie in starea in care a fost primit, cu toate accesoriile si/sau cadourile si factura in original. Societatea noastra accepta ca in situatia in care consumatorul decide sa returneze parte din bunurile achizitionate, daca totusi pastreaza macar unul singur bun atunci pastreaza si accesoriile si/sau cadourile primite pentru comanda respectiva.

-  In situatia in care bunurile sunt returnate deterioarate, incomplete, prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, sau sunt in alta stare decat au fost predate societatea noastra isi rezerva dreptul de a nu restitui contravaloarea bunurilor si costul de livrare, informand consumatorul in acest sens indata ce receptioneza bunurile .

Trebuie sa aveti in vedere ca riscul de pierdere sau de deteriorare a bunurilor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a bunurilor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării bunurilor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte bunurile, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator. (art.20 din OG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cazul contractelor încheiate cu profesioniştii)

Societatea noastra se preocupa permanent de satisfactia dumneavoastra cu privire la bunurile pe care le producem si le comercializam. Experienta dvs pe site-ul nostru destresshop.com, este foarte importanta pentru noi, fiecare sesizare/reclamatie ne ajuta sa avem o abordare mai buna fata de clienti si sa ne imbunatatim in permanenta bunurile pe care le producem si comercializam.

In cazul in care aveti de facut o sesizare/reclamatie legata de retur sau de bunurile comercializate, nu ezitati sa ne contactati pe adresa de mail : support@destreshop.com, vom prelua mesajul transmis de dvs. in cel mai scurt timp posibil iar la receptionarea mesajului, veti primi din partea noastra o confirmare de primire si vom face toate eforturile pentru a raspunde in maximum 14 zile lucratoare.

Totodata aveti acces din site-ul nostru la doua link-uri catre doua autoritati carora va puteti adresa: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului(ANPC) si Platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL) 

Prezenta politica de retur a fost actualizata la data de 01.09.2023